Csirketócsni
2018. november 08. írta: Gasztrotúra

Csirketócsni

GastroHobbi recept

Tócsni - ma is tanultam valami újat. Régebb is halottam ezt a szót, de fogalmam se volt, hogy mit is jelent. Utána néztem és több helyen krumpli fasírtként emlegetik. Szerencsére a GastroHobbi könyvben is találtam, csirkés változatban. Elkészítettem - nagyon ízlett. És ez megint az a recept ami tökéletes reggelire is és vacsorára is, gyorsan, könnyen elkészíthető. 

img_20181107_212034.jpg

Hozzávalók:

  • 80 dkg csirkemellfilé
  • 2 ek barna rizsliszt - én sima búzalisztet használtam
  • 3 ek reszelt sajt
  • 2 ek görög joghurt
  • 2 tojás
  • 2 ek aprított petrezselyemzöld
  • só és borsikafű

Elkészítés: 30 perc

A csírkemellet apró kockákra vágjuk és összekeverjük a többi hozzávalóval. Előmelegített serpenyőben, némi zsiradékon kisütjük a tócsnikat. Ízlés szerint friss salátával, fokhagymás mártogatóssal lehet kínálni - én rizzsel tálaltam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr2414360807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása