Barackdzsem
2019. július 20. írta: Gasztrotúra

Barackdzsem

Saját lekvár főzese: pipa. Mindig terveztem, hogy egyszer én magam főzőm meg a dzsemet a süteményeimhez és boldogan jelentem, hogy kész az első, kisebb adag barackdzsemem. Gondosan válogatott, házi barackból készűlt.

Mivel a süteménybe, főként az egyik kedvencemhez, a linzerhez egy kocsonyásabb állag kell, ezért dzsemet főztem. Szerintem nagyon finom lett. Vajas kenyérrel és friss croissantal egyaránt tökéletes.

img_20190720_192325.jpg

A recept elég egyszerű: 1 kg gyümölcshöz 300 g cukrot adtam és 1 csomag Dr. Oetker dzsemfixet. Miután megmostam a gyümölcsöt, kimagoltam, feldaraboltam és ledaráltam, hogy krémes állagú legyen. Majd hozzáadtam a cukrot a dzsemfixel és felfőztem. Végűl a forró dzsemmel töltött borkánokat száraz dúnsztba tettem. 

Boldog vagyok, hogy idén karácsonykor már a saját barackdzsememmel készíthetem a sütiket. 

Noémi

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr4214921546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása