Aprópecsenye GastroHobbi módra
2018. október 21. írta: Gasztrotúra

Aprópecsenye GastroHobbi módra

GastroHobbi recept

Sziasztok Kiskukták

Ismét elővettem a Könyvet, hogy újabb receptet próbáljak ki. Annyira jó, hogy amikor nincs inspirációm, hogy mit készítsek, akkor mindig segitséget kapok tőle. Ezuttal egy nagyon finom aprópecsenye receptet készítettem el. Talán nem az a hangyományos vasárnapi ebéd, de most ez van. Nem tartottam be a receptet teljesen, pl a füstölt szalonnát kihagytam és a sertésszűz helyett pedig fehérkarajt használtam. De így is nagyon finom volt.

img_20181021_132144.jpg

Hozzávalók 4 személyre:

  • 15 dkg kolozsvári szalonna
  • 15 dkg füstölt szalonna
  • 2 közepes fej hagyma
  • 80 dkg sertésszűz
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 60 dkg zöldborsó
  • 3 ek paradicsompüré
  • 1 dl víz
  • 80 dkg krumpli
  • 1 ek vaj
  • 2 dl tej
  • só, frissen őrőlt fehér bors, majoránna ízlés szerint

Elkészítés:

A szalonnát felkockázzuk és zsírjára sütjük, hozzáadjuk a felaprózótt hagymát, üvegesre pároljuk, majd a csíkokra vágott (én felkockáztam) húst és fehéredésig pirítjuk.

Ha már elnyerte a kellő állagot, beletesszük a fokhagymát, zöldborsót, a paradicsompürét,felöntjük vizzel, sózzuk, borsozzuk, megszórjuk majorannával, alaposan elkeverjük és lefedve, időnként megkeverve 35 perc alatt készre fözzük. Krumplipürével tálaljuk.

Jó étvágyat és szép vasárnapot! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr1714313515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása