Csírkecomb Savanyúkáposzta-ágyon sütve
2018. július 21. írta: Gasztrotúra

Csírkecomb Savanyúkáposzta-ágyon sütve

Gastrohobbi_recept

Mivel a náthám elmúlt, ezért ma egy újabb receptet probáltam ki a könyvből. Az 5-ik recept amit kiprobáltam ujdonság volt számunkra, mivel nem készítettem még hasonlót, de szerencsére jól sikerült és ahogy a párom fogalmazott: "ez egy új íz". Nos, én nem jobban szeretem a csírkemellet, de ez is ízlett. 

Recept 4 személyre:

  • 60 dkg csírke felsőcomfilé
  • kukoricaolaj
  • 15 dkg kolozsvári szalonna
  • 2 kisebb fej vöröshagyma
  • 1 tk egész fűszerkömény
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 50 dkg savanyú káposzta
  • só, bors 

Elkészítési idő: 60 perc

 A csírkecombokat az olajon lepirítjuk, de egy olyan edényben amit később a sütőbe is be tudunk tenni, majd tányérra szedjük. A szalonnát felkockázzuk, a visszamaradt zsiradékon zsírjára sütjük, rádobjuk a kockára vágott hagymát, üvegesre pároljuk, majd mehet rá a kömény, só, bors, a fokhagyma és ha picit megpirult, beletesszük a lecsepegtetett (ha nagyon savanyú akkor mossuk át) savanyú káposztát, és alaposan forgassuk össze. 

Az elősütött csírkecombokat a szalonnás káposztára tesszük, befedjük alufóliával és légkeveréses sütőben, 180 fokon 35 perc alatt megsütjük, majd levesszük a fóliát és 10-15 percre visszatesszük a sütőbe, hogy kapjon egy kis szint. 

Fött rizset készítettem mellé és kovászos uborkával ettü, de krumplit is lehet tálalni mellé. 

img-20180720-wa0007.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr7514127225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása