Buszmegállós recept
2019. június 18. írta: Gasztrotúra

Buszmegállós recept

Néhány napja amikor a buszmegállóban álltam, figyelmes lettem egy fiatal srác telefonbeszélgetésére. Nem volt szándékos, de amikor azt hallottam, hogy a főzésről beszél muszáj volt fülelnem. Megérte :))  Nem csak az tetszett, hogy egy fiatal fiú saját magának főz, hanem az, hogy egy nagyon gyors, egyszerű és finom receptet '' loptam'' el tőle.

img_20190613_222656.jpg

Mivel volt megmaradva sült csirkemell a hüttőben ezért el is készítettem ezt a roppant könnyű receptet vacsorára. Pontos mennyiséget nem tudok írni, de szerintem mindenki ízlese szerint adagoljon mindent.

Hozzávalók:

  • fött makaróni (csigatészta)
  • sült hús - feldarabolva
  • kukorica 
  • lila hagyma - felkockázva
  • sajtkrém
  • petrezselyem zöld
  • reszelt sajt

Minden hozzávalót összekeverünk, hőálló edénybe tesszük, megszórjuk reszelt sajtal és 180 fokon kb 15 - 20 percig sütjük. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr8814900708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása