Ropogos husi (crispy)
2018. augusztus 09. írta: Gasztrotúra

Ropogos husi (crispy)

Mindenki ismeri a klasszikus bécsi szeletet, amit lehet disznó vagy csírke húsból is készíteni. Én most kétfélét készítettem, az egyiket disznó-bélszinből a másikat csírkemellből. 

A disznóhúst hagyományos módón kipotyoltam, fűszereztem és bepaníroztam. Miután a tojásba mártottam akkor beleforgattam prézlibe. Fontos, hogy a prézli jóminőségű legyen, mert akkor lesz ropogos aranybarna színű a bunda.

Csírke hussal mindig könnyű dolgozni, ezuttal is csírkemellet használtam. Most vékony csíkokra vágtam, de lehet szeletekre is. Szintén fűszereztem - só, bors, de aki szereti az csíposet is tehet - utána hagyományos módón ezt is nekifogok panírozni, viszont a végén nem prézlibe hanem apróra tört kukoricapehelybe forgatom. Ezt hívják crispy -s csírkemellnek. Fontos, hogy  a kukoricapehely ne legyen ízesítve :) Végül, bő forró olajban aranybarnára sütöm mind a két husit.

Jó étvágyat kiskukták!

 

img-20180808-wa0014.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr4214171979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása