Csírkés Batátacsónak
2018. július 31. írta: Gasztrotúra

Csírkés Batátacsónak

Gastrohobbi_recept

Ma nagyon produktív voltam, attol eltekintve hogy kissé fáradt voltam. A házimunka mellett 2 különböző ételt készítettem vacsira. Ráadasul 2 újdonságot. Az egyik recept a GastroHobbi könyvből van a másik egy facebook-on talált videoból, amit mellesleg a párom talalt.

Most ettem előszőr édesburgonyát és megmondom őszintén nem tudom eldönteni hogy szeretem-e vagy sem :))) de szerintem adok még egy esélyt neki. Ti hogy vagytok vele?

img-20180731-wa0021_1.jpg

#1.recept

Hozzávalók 4 személyre:

  • 2 szép nagy édesburgonya
  • 1 piros kaliforniai paprika
  • 1 zöld kaliforniai paprika
  • 1 sárga kaliforniai paprika
  • 1 fej lila hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek majoranna
  • 1 csírkemellfilé
  • 5 dkg reszelt sajt
  • 1 dl gorog joghurt
  • só, bors, csili ízlés szerint

Elkészítési idő: 50 perc

A batátát (burgonyát) villával megszurkáljuk és 200 fokon előmelegített sütőben 10-15 percig sütjük, hogy kicsit megpuhuljon. Kettévágjuk és kiszedjük a belsejét. Az elfelezett burgonyákat sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük, sozzuk, borsozzuk, meglocsoljuk olivaolajjal. A felkockázott paprikát,lila hagymát és a felaprított fokhagymát szintén a tepsibe tesszük, meglocsoljuk olivaolajjal, megfűszerezzük, összeforgatjuk, majd a tetejére tesszük a csírkemellet, amit szintén füszerezünk és meglocsolunk olivaolajjal.

Az így kapott kompozíciot sütőben, 200 fokon, légkeveréses fokozaton kb. 20 perc alatt megsütjük. Miután a zöldségek és a csírkemell is elkészült beletöltjük a burgonyákba, megszórjuk reszelt sajtal (én tettem apróra vágott petrezselyem zöldet is) és visszatesszük a sütőbe még 5 percre.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr5214154375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása