Tarjaszeletek karikaburgonyával sütve
2018. július 28. írta: Gasztrotúra

Tarjaszeletek karikaburgonyával sütve

Gastrohobbi_recept

Már sokszor említettem, hogy szeretek főzni de nem bíztos hogy azt is miért. Nos szeríntem mindenki egyetért velem abban, hogy a legnagyobb öröm az életben örömet okozni. Ímádom azt látni, hogy az akinek főztem milyen jóízűen falatozza azt amít készítettem. Ez a recept egy hasonló élményt okozott ismét. 

Recept 4 személyre:

  • 1 kg sertéstarja - nálunk, erdélyben karajnak hívjuk (én vettem nyakas karajt is és fehér karajt is)
  • 60 dkg burgonya
  • 40 dkg barna csiperke - én ezt most kihagytam
  • 6 gerezd fokhagyma
  • 2 ek toszkán fűszerkeverék
  • 2-3 ek olivaolaj
  • só, bors

Elkészítési idő: 50 perc

A hússzeleteket az inas részüknél pár miliméternyire bevagdossuk, hogy sütés közben ne kunkorodjon fel. A burgonyát, a gombát és a fokhagymát szeletekre vágjuk, megfűszerezzük és jól összekeverjük az olivaolajjal, majd tűzálló edénybe tesszük. Elhelyezzük rajta a hússzeleteket. 

Befedjük benedvesített sütőpapírral és 190 fokon, előmelegített sütőben 40 perc alatt készre sütjük. Természetesen a sütési ídő sütőnként változhat, illetve hogy milyen vastag a hús.

Tipp:

Én szalmakrumplit készítettem most, mert erre kértek, de legközelebb hű maradok a recepthez! :)

Jó főzést kiskukták!

img-20180727-wa0001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr10014147573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása