Csirkemell mexikói ágyon
2018. július 13. írta: Gasztrotúra

Csirkemell mexikói ágyon

Gastrohobbi_recept

Ma valami nagyon szineset kívántam. Péntek van, jön a hétvége, mivel is lehetne megünnepelni mint egy jo kis

img-20180712-wa0001.jpgfőzöcskézéssel :) Egy újabb recept a GastroHobbi könyvből tökéletes volt erre. 

Recept 4 személyre:

  • 50 dkg csirkemellfilé
  • 1 tk fokhagymagranulátum
  • 1 tk cayenne bors
  • 1 tk őrölt kömény
  • 1 vörösbabkonzerv
  • 1 kukoricakonzerv
  • 1 kápia paprika
  • 2 ek aprított petrezselyemzöld
  • 4 evőkanál olivaolaj
  • 8 tk krémsajt
  • 4 tk paradicsompüré
  • 8 dkg reszelt sajt
  • só, bors

Elkészítési idő: 55 perc

 A fűszereket összekeverjük és megszórjuk a szeletekre vágott csirkemellet Jénai tálba beleöntjük a lecsepegtetett bab-, és kukoricakonzervet, hozzáadjuk a vékony csíkokra vágott paprikát, az aprított petrezselyemzöldet, sózzuk, borsozzuk, meglocsoljuk 2 ek olívaolajjal és alaposan összekeverjük.

A befűszerezett csirkemellet a zöldségágyra tesszük. Minden szelet tetejére teszünk 2-2 tk krémsajtot és 1-1 tk paradicsompürét, szintén meglocsoljuk kevés olívaolajjal, befedjük egy benedvesített sütőpapírral és 170 fokon előmelegített sütőben, légkeveréses fokozaton kb. 35 perc alatt készre sütjük. Amikor a hús megsült, levesszük a sütőpapírt, megszorjuk a húsokat reszelt sajttal és 5-10 percre visszatesszük még a sütőbe, hogy szépen megpiruljon. Köretnek a párolt rizs tökéletes.

Tipp:

  • én paradicsompüré helyett 2 szelet/karika paradicsomot tettem
  • mivel a friss zöldfűszerek szezonja van, és én nagyon szeretem a friss bazslikomot, ezért pár szeletre azt is tettem
  • a párom nem rajong a paprikáért, ezért neki a paprika helyett gombát tettem, de aki szereti akkor teheti mindkettőt

img-20180712-wa0002.jpg

img-20180712-wa0000.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr3314112097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása