Sajtos-baconos csirkemellrolád
2018. szeptember 23. írta: Gasztrotúra

Sajtos-baconos csirkemellrolád

Ez egy szuper recept, nálam tuti felkerült a top 10es listára. Azt gondoltam, hogy elég lesz 2 személynek 1 egész csirkemellből készíteni, de tévedtem :)) Legközelebb 2 adagot készítek. Probáljátok ki ti is, majd meglátjátok. Mi főételként ettük, de úgy sejtem, hogy egy hidegtálon is ínycsiklandó falat lehet. 

img_20180922_215901.jpg

Hozzávalók 4 személyre:

  • 1 egész csirkemell
  • 8 szelet bacon 
  • 7 dkg reszelt sajt
  • só,bors

Elkészítés:

A csirkemellet szeletekre vágjuk, klopfoljuk, majd téglalap formában egymás mellé tesszük. Sozzuk, borsozzuk, rátesszük a bacon szeleteket, egyik felére halmozzuk a sajtot majd szorosan feltekerjük. Frissen tartó fóliába csomagoljuk, a két végét pedig ellentétes irányba csavarjuk míg a roládot tömörnek érezzük. A fóliavégeket a rolád alá tesszük, az egészet alufóliába csomagoljuk. Tepsibe helyezzük, 2-3 dl vizet öntünk alá, majd 200 fokos előmelegített sütőbe tesszük és 35 - 40 percig pároljuk. Mikor az idő lejárt, kivesszük, 30 percig pihenni hagyjuk, ekkor kicsomagoljuk és szeletekre vágjuk. Én párolt rizses zöldséggel tálaltam.

Tipp: fontos megvárni, hogy pihenjen 30 percet, mert ha nem akkor szeletelés közben szétesik (ahogy nekem is). Szeletelés után egy sütőpapíros tepsire helyezve betehetjük 5 - 10 percre a lerbe hogy átmelegítsük ha netán túl kihül. 

Jó étvágyat kiskukták! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr8314257737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása