Csírkés wrap
2018. augusztus 05. írta: Gasztrotúra

Csírkés wrap

Egy laza vasárnap

Ma szabadnapot vettem ki. Nagyon hosszú volt ez a hét, sok volt a munka az irodában, itthon is sok volt a tennivaló és még egy lagzin is voltunk. Egyszerűen szükségem volt egy olyan napra amikor nem törődök semmivel. A mai napon nem készítettem semmi kucifántosat, egy "diétás" napot tartottunk. Vacsorára összedobtam egy kis csírkés wrap-et zöldséggel, nem is kell ennél több. 

img-20180805-wa0007.jpg

Különösebb receptem nincs hozzá, hiszen ezt mindenki ízlése szerint készítheti el. Nem kell hozzá más csupán wrap lapok, csírke mell, zöldségek és szószók. A csírkemellet apró kockára vágjuk, megfűszerezzük sóval, borsoval, egy kis pirospaprikával és olivaolajon megsütjük. A zöldségeket felkockázzuk - paprika, paradicsom,káposzta vagy saláta, savanyú uborkát vagy frisset - adunk hozzá még kukoricát is. Én a lapot megkentem hamburger szósszal és rétegesen megpakoltam minden féle finomsággal és öntöttem rá tzatziki szószt, majd jól összetekertem.

Nektek milyen napotok, hétvégétek volt?

Puszi nektek Kiskukták!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr5714163857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása