Pisztráng roston
2018. július 11. írta: Gasztrotúra

Pisztráng roston

Gastrohobbi_recept_#2

Vasárnap ebédre probáltam ki ezt a receptet és nagyon kiváncsi voltam milyen lesz, mert én mindig puliszka lisztbe panírozva szoktam kisütni. Szerencsére most se csalódtam a GastroHobbi receptben, és nagyon finom lett. A párom az aki kettönk közűl nagyobb hal kedvelő és neki azért ízlett így a hal, mert nem érezte megterhelve a gyomrát, ami annak köszönhető, hogy lerben volt sütve és nem olajban. De nem csak a gyomrot kíméltük meg, hanem a lakást is, mert nem telt szaggal  :)))

Íme a recept 2 személyre:

  • 2 pisztráng
  • 4 szelet citromkarika
  • 4 gerezd fokhgyma
  • 2 szál friss rozmaring (én nem tettem, mert most nem volt)
  • só,bors

Elkészítési ídő: 45 perc

A pisztrángokat recés kés segítségével lepikkelyezem, alaposan megmosom, és papírtörlővel szárazra törölöm. Mindkét oldalát bevagdossom, kívül - belül sózom, borsozom,a bevágásokba felaprított fokhagymaszeleteket dugdosok, majd a pocakjukba rejtem a félbevágott citromkarikát, a rozmaringot, a maradék fokhagymát,és egy vaslapra helyezem az így elkészült halacskákat. (Én csak sima tepsire tettem mert az volt, úgy is jó lett, viszont akinek van az használja a vaslapot). 180 fokra előmelegített sütőben légkeveréses fokozaton vagy kerti grillen kb. 35 perc alatt készre sütöm. Ízlés szerint friss salátával, hasábburgonyával (nálunk ez volt), burgonyagombóccal kínálom.

img-20180708-wa0004.jpg

U.I.: itt egy kép a panírozott pisztráng filé változatról is

img_20180218_152002.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr914107611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása