Húsos palacsinta
2018. augusztus 23. írta: Gasztrotúra

Húsos palacsinta

A napokban készítettem ezt a hússal töltött palacsintát és gondoltam megosztom veletek, mivel ez a recept nem csak azért jó mert finom, hanem azért is mert a maradek húst és palacsintát feltudjuk használni. Mivel tyukhúslvest főztem ezér sütöttem palacsintát és a húst felhasználva "gyorsan" összedobtam ezt a finomságot. 

Nem véletlenűl idézőjelben van az hogy gyorsan, mivel ez nem az az étel ami 20 perc alatt kész van, na de megéri! Konkrét recept ami az adagokat tartalmazza nincs, mert ez maradékokból lett elkészítve, viszont szerintem nincs is szükség rá, mert ezt ahogy mondani szokás 'szemre s ész nélkül' is el lehet készíteni :)

img-20180822-wa0002.jpg

Röviden az elkészítéséről:

Ha előre megfött húst használunk, akkor csak annyit kell tenni,hogy lecsontozzuk és felvágjuk. Egy kevés olajon apróra vágott hagymát pirítunk, hozzáadunk 1 tk pirospaprikát (fűszerpaprikát) és beletesszük a húst. Fűszerezzük ízlés szerint sóval és borsal, adunk még hozzá apróra vágott petrezselyemzőldet és jól összekeverjük. Ha valaki krémesebb állagot szeretne akkor botturmixal összelehet dolgozni, de aki szereti a rusztikus állagot (ha darabos a hús) akkor így is lehet hagyni.

A palacsinta receptjét szerintem mindenki tudja, itt csak annyi a különbség, hogy nem édesre készítjük a tésztáját hanem sósra. Mikor kész akkor teszük a húsos masszából a palacsintára, elöbb két oldalt tűrjük be, majd feltekerjük, Hogy ne essen szét megszúrhatjuk a végét fogpiszkálóval, amit majd sütés után kiveszünk.

Miután feltekertük a palacsintát jöhet a panírozás. Liszt, tojás, prézli és végűl forró bő olajban aranybarnára sütjük. Kész is!

Bon Appétit!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr2114196305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása