Grill csirke házilag
2018. augusztus 02. írta: Gasztrotúra

Grill csirke házilag

Megmondom őszintén, hogy nem voltam grill csirke rajongó. De a párom nagyon szereti és régebb készen vásároltuk, otthon maximum ujramelegítettük. Nem kell mondanom, hogy az már nem olyan mint amikor frissen veszed ki a sütőből. 

Egyszer kiprobáltuk, hogy mi készítsünk, de mivel akkor még a régi sütőnk volt, nem szívesen készítettem, főleg nem nyáron. .Szerencsére nem olyan rég kaptam egy új sütőt és meg kellet ígérnem, hogy néha - néha készítek grill csirkét vacsira. Úgyhogy ma este grill csirke volt. 

 img-20180802-wa0006.jpg

Bár én szerencsés vagyok, mert az én sütőmmnek van grill funkciója de ne keseredjen el az sem akinek nincs, mert vannak praktikák amivel lehet normál/egyszerű sütőben is finom csirkét készteni. A titok annyi, hogy egy vizzel töltött sörösüvegre felhuzzuk a csírkét és úgy helyezzük egy tepsire.

A recept nagyon egyszerű.

Hozzávalók:

  •  csírke - grillnek való
  • vaj
  • fűszer - lehet boltban kapni direkt csírkének való fűszerkeveréket de a só,bors is megteszi
  • fokhagyma
  • citrom

Elkészítés: 60 perc

A csírkét megmossuk, törlőpapírral szárazra töröljük. A lágy vajat összekerjük a fűszerrel,a citrom levével és a lereszelt fokhagymával (ízlés szerint fűszerezhetjük másképp is) és jól bedörzsőljük vele a csírkét. Ha normál sütőd van akkor a csírkét fel kell húzni a sörösüvegre és egy tepsire helyezve kell sütni. Én felhúztam a nyársra a csírkét, két oldalt rögzítettem a "tűvel". 200 fokon, légkeveréses és grill funkción 1 órát sütöm, az utolsó 10 percre felhúzom a fokot 220ra, hogy jobban megpiruljon. 

Kész is! Tökéletes házi grill csírke. Probáld ki bátran.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr7714158737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása