Töltött cukkini
2018. július 31. írta: Gasztrotúra

Töltött cukkini

Ahogy említettem, ezt a receptet egy külföldi gasztró videoban láttam és elkészítettem. Pofon egyszerű.

#2.recept

Hozzávalók:

  • cukkini
  • sajt
  • kolbász
  • cherry paradicsom

Nem írtam mennyíséget mivel ízlés szerin, hasunkra csapva lehet adagolni.

Elkészítesi idő: 30 perc

A cukkinit megmossuk, megtöröljük és hosszában ketté vágjuk. A belsejét kikaparjuk, sozzuk, borsozzuk és 5 -10 percre 180 fokon kicsit megsütjük. Miután kicsit meguhult a cukkini, akkor megpakoljuk reszelt sajtal, ha van akkor a mozzarella a legjobb, és sorban jöhet a kolbász / paradicsom egymást váltogatva. Én tettem rá még egy kis aprított vöröss hagymát és egy kis apróra vágott petrezselyemzöldet is, és ismét megszórtam reszelt sajtal.

Végűl visszatesszük a sütőbe még 5 -10 percet.

Jó étvágyat :)

img-20180731-wa0026_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr8914154427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása