Sertéskaraj fehérboros-mustáros szósszal
2018. július 15. írta: Gasztrotúra

Sertéskaraj fehérboros-mustáros szósszal

Gastrohobbi_recept

Szombaton ebédre ezt a receptet probáltam ki és nagyon ízlett. Nagyon érdekes ízvilág és az elkészítése is nagyon egyszerű. Én azelött csak egyszerűen, szósz nélkül vagy hagymás zaftal szoktam készíteni, de valószínüleg többször fogom ezt a receptet használni. Sőt, azt tervezem, hogy legközelebb csontnélküli csirkecombal helyettesítem a karajt. Majd elmondom, hogy sikerült :)

img-20180714-wa0008.jpg

Recept 2 személyre:

  • 3 ág friss rozmaring
  • 1 ek magos dijoni mustár
  • 1 ek pikáns dijoni mustár
  • 50 dkg csont nélküli sertéskaraj szeletelve
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1,5 dl száraz fehérbor
  • 3 dl tejszín - én tejfölt használtam
  • só, bors 

Elkészítési idő: 30 perc + pácolás

A rozmaringot felaprítjuk elkeverjük a mustárokkal és bedörzsöljük vele az enyhén megklopfolt hússzeleteket. A legjobb, ha néhány órára vagy akár egy egész éjszakára hűtőbe tesszük és hagyjuk pihenni.

Serpenyőben olajat hevítünk, a hússzeletek mindkét oldalát aranybarnára pirítjük, majd hozzáadjuk a vekonyra vágott vöröshagymát, lepirítjuk és felöntjük fehérborral. Az egészet összeforraljuk, hozzáadjuk a tejszint / tejfölt, sózzuk, borsozzuk és folyamatos kevergetés mellett addig fözzük amíg a szaft besűrűsödik. Szalmakrumplival, sütőben sült krumplival tökéletes.

Tipp:

  • én nem használtam most rozmaringot, kihagyható
  •  a dijoni mustár helyett lehet használni mást is, mivel én nem szeretem a csípőset ezért én sima mustárt használtam

Jó étvágyat kiskukták! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr9514114607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.07.22. 00:47:06

Tökéletes recept, nagyon bejövős. :) Mindenképp elkészítős. Alapanyagokat meg itt találok mindig www.ujsagomat.hu/cba-prima/akcios-ujsag-csutortoktol-19-07-2018-0/
süti beállítások módosítása