Parmezános csirkemell burgonyaágyon sütve
2018. július 07. írta: Gasztrotúra

Parmezános csirkemell burgonyaágyon sütve

Gastrohobbi_recept

Íme az első recept! Nagyon finom, gyorsan és könnyen elkészíthető. Mivel én nagy csirkemell rajongó vagyok, ezért gyorsan a kedvencek közé került, de nem csak nekem, mert a páromnak is annyira ízlett, hogy nem csak repetázott hanem azt kérdezte mikor lesz még?! :)

Recept 2 személyre:

  • 2 burgonya
  • 1 csirkemellfilé
  • 3 dkg vaj 
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 5 dkg parmezán sajt
  • só, frissen őrölt tarka bors
  • olivaolaj a tepsi kikenéséhez
  • petrezselyemzöld

Elkészítési idő: 35 perc

A burgonyát jól megmosom, felkarikázom. Egy tepsit kikenek olívaolajjal, majd rásorakoztatom a burgonyaszeleteket. A csirkemellet szintén megmosom, papírtörlővel szárazra itatom, sózom, borsozom, megkenem a felolvasztott vajban elkevert reszelt fokhagymával, megszórom reszelt parmezánnal és a burgonyahalmokra teszem. 

180 fokra előmelegített sütőben, légkeveréses fokozaton, fedés nélkül készre  sütöm. 

Tipp:

  • Parmezán sajt helyett mást is használhatsz, ami neked jobban ízlik.
  • Az egyik csírkére én tettem egy kis friss bazsalikom levelet is, mert én nagyon szeretem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr2614097995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása