Küldetésem! 2018_GastroHobbi
2018. július 05. írta: Gasztrotúra

Küldetésem! 2018_GastroHobbi

Azt hiszem már említettem nektek, hogy szeretnék egy "projektet"/ kihívást / küldtést ami nem más mint megfőzni egy szakácskönyv összes receptjét. Nos ez most megvalósúl, ugyanis megtaláltam a tökéletes recepteskönyvet. Lehet már sokan ismeritek a facebookról vagy a saját gasztro oldalukról, és lehet már azt is tudjátok, hogy nemrég megjelent az első kézzelfogható szakácskönyvük is -  a GastroHobbi.

img-20180626-wa0026.jpg

Én is megvásároltam ezt a könyvet és egyszerűen imádom! Azelött is probáltam ki receptet a GasztroHobbi oldalrol, de én jobban szeretem a könyveket, ezért  örültem annyira amikor megjött az én példányom is.

Nos, a küldetésem az, hogy a könyvben lévő 73 receptet elkészítsem és megosszam az élményt mással/veletek is. Természetesen más recept is lesz ezek mellet, de majd tudni fogjátok hogy melyik van a könyvből. Remélem ti is velem tartotok eme izgalmas utazáson és majd ti is kiprobáljátok a recepteket. Befejezés képp egy Julia Child idézet minden kis kuktának:

"A főzés egyik titkát és egyben örömét jelenti megtanulni kijavítani valamit, amit elrontottunk, és az egyik lecke az, hogy derűsen viseljük el azt is, ha már egyáltalában nem lehet kijavítani."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr2014085121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása