Kezdetek :)
2018. június 10. írta: Gasztrotúra

Kezdetek :)

Rólam

 Szia, a nevem Noémi és kezdő / amatőr szakács vagyok. Nem is tudom ha nevezhetem magam szakácsnak... igazából csak szeretek főzni és finomakat enni. Lesz itt minden: egyszerű, gyors, hagyományos, ünnepi és idegen receptek.

A főzés szeretete akkor alakult ki bennem, amikor a párommal összeköltöztünk. Mindketten szeretünk finomakat enni és újdonságokat kipróbálni. Természetesen fontos volt az is, hogy minél több otthoni meleg étel legyen, ezért főzni kellett.

Az egész hobbiként kezdődött...

A munkánk és a rohanó élet mellett természetesen mi is sokszor ettünk étteremben illetve fast food-ot. De amennyiben lehetett probáltam én készíteni valami finom vacsit. Viszont egy idő után gondban voltam, hogy mit készítsek, hogy ne legyen minden nap ugyanaz, mert unalmassá válik.

Így indult az egész :) Leültem a számítogép elé és böngészni kezdtem a recepteket. Minden szabad időmben új receptet kerestem és igyekeztem kipróbálni. Bevallom, a kedvenceim a gyorsan elkészíthetőek voltak, mivel hétköznap nincs túl sok időm a bonyolultabb receptekhez. Hétvégén viszont kipróbáltam nehezebb vagy több időt igénylő recepteket is.

Majd igazi küldetéssé vált

Akkor jön rá igazából az ember, hogy egy anya mennyit is tesz értünk, amikor (kicsit) a helyébe kerülünk. Borzalmasan fárasztó tud lenni az, hogy folyton azon gondolkodok, hogy mit fözzek ma,holnap,holnapután. 

Amikor a mi feladatunk csupán annyi, hogy leüljünk és megegyük az elénk rakott ételt, nem is értékeljük igazán a háttérben történt munkát. A sok fáradtságot amíg elkészűl az a finom elemózsia.

Az én édesanyám nem Michelin csillagos szakácsnő, mégis neki köszönhetem azt, hogy megtanultam értékelni az 5 perc alatt elkészített ételt is. Ugyanakkor szerintem szintén tőle tanultam el, hogy néha számit az ha kicsit többet fordítunk a tálalásra is.

Igazi küldetéssé vált, hogy ha nem is sikerűl minden nap, de legalább minden héten kipróbálni valami újat. Megfordult már az is a fejemben, hogy válasszak egy szimpatikus szakácskönyvet és próbáljak ki minden benne lévő receptet. Ez kicsit leegyszerűsítené a keresgélést, hiszen csak követni kéne a könyvet. De ez még a jövő titka :)

Tarts te is velem ezen a kalandos GasztroTúrán! 

- Noémi - 

13768269_310704839267273_1452146694_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr2214038940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása