Hétfő, az a nap amikor...
2018. június 10. írta: Gasztrotúra

Hétfő, az a nap amikor...

Hétköznapok

Hétfő, az a nap amikor úgy keltem fel, hogy annyira nincs hangom, hogy még saját magam se értem... Szombat este kezdődött amikor a nővérem és a férje nálunk volt, társasjátékoztunk, és beszéd közben egyre rekedtebb lett a hangom. Vasánap már sokkal rosszabb volt, na de hétfőn... nulla. Felkeltem, hogy munkába készüljek és a páromnak szerettem volna mondani valamit, de ő csak nezett, hogy semmit nem ért, semmit nem hall. Mozog a szám, de hang semmi. Nos igy kezdődött a napom. Természetesen így nem mehettem dolgozni, otthon maradtam. Pár óra múlva elmentem a dokihoz, aki sajnos rossz hírt közölt velem, sajnos nem csak sima torokgyulladásról van szó, hanem kezdőleges tudőgyulladásról :( 

Na de minden rosszban van valami jó - 1 hétig otthon maradhatok! :) Ez nekem azért jó hír, mert így időt tudok szánni arra, amire sajnos nem mindig tudok, bár nagyon szeretnék, éspedig az olvasás. A kedvenc regényírom Agatha Christie. Gyűjtöm a Poirot történeteket.       Így indultak a napjaim: késői reggelik (néha még pizsomában) és a "Poirot Nyomoz" illetve a "Nyaraló Gyilkosok".

A finom reggelik mellett a finom vacsora se maradt el. Eggyik este hamburgert ettünk. Mi készítettük el ;) és nagyon finom lett. Legalábbis a párom ezt mondta. Marhahúst használtunk, én nem vagyok nagy rajongója, de azt mondják, hogy így az igazi. Amúgy az a jó ha otthon készitjük el, hogy azt teszünk bele amit szeretünk illetve tudjuk, hogy milyen minőségű az alapanyag. A mi hamburgerünkben volt sajt, paradicsom, savanyú uborka, hagyma karika, majonéz, mustár, ketchup és természetesen a hús.     

 Tipp: akik nem szeretik a marhahúst, azok használhatnak csírkét is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztro-tura.blog.hu/api/trackback/id/tr7114039642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása